.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه نخست کمیته امداد بابل در جمع آوری زکات مستحبی

كميته امداد بابل از نظر جمع‌آوري زكات مستحبي رتبه نخست استان را داراست.


رئيس كميته امداد بابل گفت: در 9 ماهه نخست سال جاري به 185 نفر از عروس و داماد زير پوشش كميته امداد بابل جهيزيه عروسي اهدا شد.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز از بابل، حسن قرباني رئيس كميته امداد بابل اظهار داشت: كميته امداد بابل 7 هزار و 631 خانوار و حدود 15 هزار و 352 نفر را زير پوشش دارد كه در هشت ماهه نخست سال جاري بيش از 2 ميليارد و 160 ميليون تومان وجه نقد به حساب افراد زير پوشش واريز شد.

رئيس كميته امداد بابل بيان داشت : كميته امداد بابل براي افراد زير پوشش 91 واحد ساختماني را در دست احداث دارد..

وي افزود : كميته امداد بابل از نظر جمع‌آوري زكات مستحبي رتبه نخست استان را داراست و در 9 ماهه نخست سال جاري بيش از 4 هزار و 160 كيلو شالي به مبلغ 36 ميليون و 918 هزار ريال و 620 كيلو برنج به ارزش يك ميليون تومان از شاليكاران و كارخانجات سطح شهر و روستا جمع‌آوري شد.

قرباني با اشاره به اينكه در شش ماهه نخست سال جاري براي 811 نفر ايجاد اشتغال شده است، افزود: اين افراد در زمينه‌هاي مختلف كشاورزي، دامپروري، صنايع دستي و خدمات مشغول فعاليت شدند.

قرباني عنوان داشت: يك هزار و 760 حامي سرپرستي يك هزار و 20 يتيم را به عهده دارند كه خيرين شهرستان بابل از ابتداي سال تاكنون 6 ميليارد و 450 ميليون ريال به حساب افراد زير پوشش كميته امداد بابل واريز كردند كه از اين مبلغ 190 ميليون ريال براي كمك به زائران كربلا هزينه شده است.

رئيس كميته امداد بابل درپايان ضمن تقدير از مردم خير شهرستان بابل خواستار اين شدكه يتيمان را مانند فرزندان خود بدانند و از هيچ كمكي نسبت به آنها دريغ نكنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.